Logo

GT πανελλήνιο πρωτάθλημα ΕΛΜΕ

  • Κατηγορία: FRT News
  • Εκτύπωση
386725196 620020786991496 5679990858966905661 n
Λίγα
 λόγια για τον αγώνα και γενικά το πανελλήνιο πρωτάθλημα GT ή ¨τι πρέπει να κάνω για να περάσω τον Αγραφιώτη?". Ο 4ος αγώνας θα έκρινε τον πρωταθλητή της κατηγορίας ..... ..... μεταξύ δυο οδηγών Αγραφιώτη και Μαρουγκά. Ήταν φέτος το πιο δυνατό πανελλήνιο πρωτάθλημα αφού οι 2 οδηγοί ισοβάθμισαν κρίθηκε στις pole αλλα και τα 5λεπτα που έτρεξαν όλα έληγαν με διαφορές σε επίπεδο παγκοσμίου οχι δεκάτων αλλά χιλιοστών στους 16 περιπου γυρους που έχει ενα προκριματικό. Ας ξεκινήσουμε με τον άξιο νικητή Αγραφιώτη ο οποίος δεν έχει να αποδείξει τίποτα είτε χάνει είτε κερδίζει στους αγώνες που τρέχει στα τοπικά ελληνικά πρωταθλήματα. Με την 40+ εμπειρία του (το καταλαβαίνετε το νούμερο? δηλ ο Αγραφιώτης έτρεχε πριν γεννηθεί ο Μαρουγκάς) και τα φανταστικά για τα ελληνικά δεδομένα αποτελέσματα που έχει φέρει στο εξωτερικό σε πανευρωπαικούς και παγκόσμιους αγώνες είναι ένας(μαζί με 3-4 άλλους) απο τους θρύλους του ελληνικού μοντελισμού. Ειναι ιδια ηλικία με μένα αρα γέρος άρα έχει παραξενιές. Είναι όμως μεγάλη ευκαιρία για τους νεότερους να τρέχουν και να συναγωνίζονται μαζί του. Είναι φανταστικό(αλλά οχι τόσο νορμάλ) που πρωταγωνιστεί ακόμα και μακάρι να συνεχίσει. Πάμε στον διεκδικητή του τίτλου τον Μαρουγκά που απο κεί που έκανε κάτι ξεπέρασε τον εαυτό του και έκανε το κατι x2. Πολύ προσπάθεια πολύ προπόνηση κλπ κλπ αλλα και ο αγώνας είναι αγώνας μέχρι να πάρεις την καρώ σημαία. Το "δυστυχώς" όμως. Δυστυχώς η κατηγορία περιορίζεται σε 2 αγωνιζόμενους ο ένας μεγάλος και ο άλλος υπερήλικας (ηλικία μιλάμε πάντα για αγώνες) και άντε κάπου κάπου καμία φωτοβολίδα όπως αυτή χθες του Κωστόπουλου ή σε προηγούμενους του Πιπέρογλου? Δε νομίζω να υπήρξε κάποιος χθες που δεν χάρηκε την επίδοση αυτού του κομήτη. Η ερώτηση της ημέρας ήταν χθες του Κωστόπουλου μετά τον αγώνα "τι πρέπει να κάνουμε για να περάσουμε τον Αγραφιώτη?". Η απάντηση ? Να ακολουθήσουμε την κατηγορία που τρέχουμε σοβαρά και πολύ οργανωμένη προπόνηση, να ακολουθήσουμε κανένα πιο μικρό πρωτάθλημα και να το κερδίσουμε και μετά βάζουμε τους μεγάλους στόχους και παλι με ερωτηματικά γιατι και ο καθένας εχει καποια όρια κάποιες δυνατότητες. Ο Αγραφιώτης την προηγούμενη βδομάδα έτρεχε, την προπροηγούμενη έτρεχε, την προπροπροηγούμενη έτρεχε. Στα 50 plus. Εμείς που είμασταν? Εχουμε την τύχη να έχουμε τέλειο καιρό για τις περισσότερες Κυριακές του χρόνου μια καθαρή πίστα με τίμιο κράτημα(οσοι πήγατε έξω ξέρετε τι λέμε) και πάμε Κυριακή πρωί άντε με μια μοναδική προπόνηση το Σάββατο να κερδίσουμε τον αγώνα. Πιστεύω να καταλαβαίνετε οτι ετσι δεν γίνεται να περάσεις ούτε τον Αγραφιώτη που δεν κάνει τίποτα σπουδαίο, απλά βασίζεται στην πολύχρονη εμπειρία του και τρέχει όπου βρει ευκαιρία. Στα διαδικαστικά τώρα η ΕΛΜΕ έκανε πραγματικά το καλύτερο που μπορούσε. Και χθες οι άνθρωποι που ασχολήθηκαν έκαναν οτι καλύτερο μπορούσαν και σήμερα είναι λιώμα απο κούραση και άγχος. Και μην ξεχνάμε οτι είναι εθελοντές (δεν ειναι επαγγελματίες) και παίρνουν μια συμβολική αμοιβή που την ξαναδίνουν στην λέσχη όταν τρέχουν και αυτοί στις κατηγορίες τους. Μου ζητήθηκε για αλυταρχία ή για κλαδάρχης αλλά καταλαβαίνετε οτι δεν μπορώ να δεχθω αφου εδω σαν πίστα και μόνο προσπαθώ να αλλάξω μια σχεδίαση για να αποκτήσει ενδιαφέρον και ποικιλία η αγωνιστική ζωή μας (το πιο πολλές προπονήσεις δεν ισχύει γιατι ουτως η αλλως πρέπει να κάνετε προπόνηση) και ολοι ακούτε το "α συμφέρει τα xray η νεα σχεδίαση" και τις λοιπές ανοησίες. Συγχαρητήρια λοιπόν σε όλους σε όσους πήραν μέρος σε όσους βοήθησαν τον πολύπαθο χώρο μας. Εις το επανιδείν οχι του χρόνου ελπίζω αλλα το επόμενο ΣΚ για προπόνηση αν καταλάβατε τα παραπάνω.       

Download Joomla Templates
Download Joomla Templates

Custom Joomla Templates
Custom Joomla Extensions

Download WordPress Themes
Download WordPress Themes

Download Drupal Templates
Download Drupal Templates

© 2013 Fanatix Models. All rights reserved.