Maximum Fun
- Κατηγορία: FRT News

Mπορείτε να διαβάσετε το report ....
Πολύ δύσκολο να περιγράψεις με λόγια αυτή την εμπειρία(κι έχω επισκεφτεί πολλούς αγώνες και πίστες) αλλά θα προσπαθήσω να σας γράψω μόνο γι’αυτά που βασικά σας ενδιαφέρουν και ξεκινούν από την Παρασκευή το πρωί πηγαίνοντας προς την πίστα. Η γύρω περιοχή δεν μας έδωσε καμιά ιδέα για το τι θα συναντήσουμε. Εργατικές πολυκατοικίες, βενζινάδικα, σουπερμάρκετ σε πολύ ήσυχους χαλαρούς ρυθμούς, όπως σε μια επαρχιακή πόλη, έκρυβαν πολύ καλά το χλιδάτο εργοστάσιο του Hudy.

Αφού περάσαμε τη μπάρα και παρκάραμε το diesel στο πλακόστρωτο οριοθετημένο πάρκιν ανάμεσα στο γκαζονάκι ξεφορτώσαμε και η αυτόματη πόρτα του «παραδείσου» της HudyArena άνοιξε μπροστά μας. Μπαίνοντας….

βλέπεις τον πάγκο πληροφοριών και συνεχίζεις δεξιά για τους πάγκους των πιτ.

Όλα τοποθετημένα και οριοθετημένα όμορφα και σε κάθε πάγκο πλαστικοποιημένοι κανονισμοί της πίστας.

Να σημειώσω ότι όλα τα καλώδια είναι περασμένα υπόγεια και βγαίνουν ακριβώς κάτω από τους πάγκους με πολύμπριζα δηλαδή σχεδίαση από τα θεμέλια. Στα δεξιά από τα πιτ σε ένα μεγάλο υπόστεγο η εσωτερική πίστα onroadμε μοκέτα…

η οποία γίνεται πιτ σε μεγάλους αγώνες όπως το ETSκαι χωρίζεται στη μέση με τα bannerστα κάγκελα από την εσωτερική offroadμε μοκέτα η οποία είχε ξεστρωθεί και υπήρχε από κάτω μια τέλεια ασφάλτινη με δική της εξέδρα και γραμματεία


Στα αριστερά η πρώτη πόρτα είναι το cleaningroomμε 2 πιστόλια αέρα και τόρνους για λάστιχα

Και η δεύτερη σε έβγαζε στην εξωτερική ασφάλτινη όπου και έτρεξαν freepractice πάρα πολλές μπαταρίες όλη μέρα οι έλληνες οδηγοί ανάμεσα σε θερμικά 1/10 και 1/8

Τα λάστιχα που θα γινόταν ο αγώνας ήταν τα Χ. Ο αντιπρόσωπος της Σλοβακίας που διοργάνωνε τον αγώνα αποφάσισε τελευταία στιγμή ότι τα λάστιχα θα είναι τα Ψ. Κανείς ΔΕΝ μίλησε. Mετά απ’όλη μέρα προπόνηση στην εξωτερική ασφάλτινη άρχισε να βρέχει και ο αγώνας μεταφέρθηκε στην εσωτερική όπου σαφώς κάποιοι οδηγοί είχαν πλεονέκτημα. Κανείς ΔΕΝ μίλησε. Τα προκριματικά ξεκίνησαν στην εσωτερική πίστα το Σάββατο το πρωί. Οι σένσορες των Ελλήνων δεν έγραφαν γιατί ήταν προηγούμενο μοντέλο. Μας ενημέρωσαν και αλλάξαμε ενώ χάσαμε κάποια χρονομετρημένα. Λάθος των αγωνιζόμενων, τέλος. Πληρώσατε συμμετοχή? Περάστε από το ταμείο παρακαλώ. Τα αυτοκίνητα τελειώνουν, παρκάρουν στον τεχνικό έλεγχο και πας για ξετουμπάρισμα αμέσως. Η γραμματεία λέει ασταμάτητα 3 λεπτά για την επόμενη σειρά. Καμία καθυστέρηση. Ο αγώνας τρέχει δεν πα να ‘χεις έρθει από την Αλάσκα. Κανείς δεν μιλάει αγγλικά. Οθόνες όμως παντού. Πάνω στην εξέδρα, κάτω από την εξέδρα, στα πίτ, στους διαδρόμους, άπειρες οθόνες και τα καλώδια όπως είπαμε όλα εσωτερικά, σχεδίαση από τα θεμέλια.

Ωρα για φαί και ανεβαίνουμε στον πάνω όροφο…

Παραγγελία από τον κατάλογο και τρώμε στο εστιατόριο της πίστας με θέα τα τρόπαια της Xrayκαι από κάτω των πιστών με τους αγωνιζόμενους να συνεχίζουν τις προσπάθειες τους. Κατεβαίνουμε πάλι στα πιτ, περνάμε από τον πάγκο του MartinHudy με πολλά καινούρια καλούδια όπως τα οι νέοι κινητήρες FXγια 1/8 και 1/10…

Ο Νίκος συνεχίζει να παλεύει για τη δεκάδα, εγώ μάλλον έχω βαρυστομαχιάσει και ο Ανδρέας μας έχει σπάσει τα νεύρα γιατί δεν έχει δύναμη και τον περνάει ο MarekCerny(πρωταθλητής στοκ στο ETS). Οπότε λέω «δεν πάμε να παίξουμε κανά ποδοσφαιράκι?». Γιατί για squash(τοιχοσφαίριση στο κλειστό γήπεδο της πίστας) με τόσο φαί δεν γινόταν.


Η πόρτα που φαίνεται στο βάθος οδηγούσε στο εργοστάσιο. Το factorytourδεν μπορώ πραγματικά να σας το περιγράψω και δεν μας επέτρεψαν φωτογραφίες. Αλλά μόλις βγήκα από το tourπραγματικά άλλαξα ριζικά τη γνώμη και την οπτική μου για το μοντελισμό. Δεν είναι καθόλου αστείο. «Βγάλτε μπρίζες και πάμε για βραδινό.» «Και τα πράγματα?» «Αφηστε τα όπως είναι.» Τα πράγματά μας τα πήγαμε τα ξεφορτώσαμε και τα ξαναπήραμε τη μέρα που τέλειωσε η διοργάνωση. Δεν ξαναμαζέψαμε, δεν ξανασχοληθήκαμε, δεν τσεκάραμε τίποτα αφού δεν υπήρχε καν η υποψία ότι κάποιος θα πειράξει τα πράγματα του άλλου. Τηλ/σεις, αυτοκίνητα, φορτιστές κλπ όλα παρατημένα πάνω στους πάγκους χωρίς έλεγχο. Κυριακή πρωί ο καιρός καλός και στεγνός, άλλη πίστα πάλι, εξωτερική τώρα. Άντε πάλι απ’την αρχή. Διαμαρτυρία? Καμία. Πάμε όλοι έξω. Τέλος. Οι Έλληνες το πάλεψαν, το φχαριστήθηκαν, το κράτημα ήρθε σχετικά καλό, όχι καλύτερο από frt, οι κόντρες ήταν δυνατές με αρκετό fairplay και τέλος ήρθε ένα αξιοπρεπέστατο αποτέλεσμα. Η εμπειρία αξεπέραστη, αν θέλετε έναν αγώνα εξωτερικού για να παίξετε πολυυυυυύ, να λιώσετε και να δείτε πράγματα και καταστάσεις από το μέλλον σας το συνιστούμε ανεπιφύλακτα. Θα χαρούμε να έρθετε μαζί μας του χρόνου. TeamFanatix-Xray.

Υποσημ: δεν συγκρίνω (καλυτερα ή χειροτερα) με την Ελλαδα γιατι δεν υπαρχει συγκριση και δεν εχει καμία σχέση αυτό που είδα με την Ελλάδα. Ειναι σα να εφυγα απο το 2014 και να πηγα στο 2050 και δεν μιλαω ουτε για την πιστα ουτε για τον αγωνα ουτε για τις συμμετοχες. Το όλο πακετο (εργοστασιο, πιστα, πιτ, εστιατορια, παρκιν, χρωματα, χώροι, τεχνολογία, σχεδιασμος και οργανωση κλπ,κλπ) είναι αλλου, σε αλλη εποχη στο μελλον, και οχι στο μελλον της Ελλαδας.