LSD 11/5/14
- Κατηγορία: FRT News
Φοβερός αγώνας με τους 3 πρώτους να τερματίζουν με 1'' διαφορά ο καθένας. Απίστευτο. Εγιναν χρόνοι πανευρωαπικού.
REPORT ......
Με τον αγώνα αυτό της κατηγορίας 1/5 θυμηθήκαμε τα παλιά μας. Η προπόνηση ξεκίνησε από την Πέμπτη με τους 5 οδηγούς από τη Γερμανία που μας κανόνισαν τον αγώνα να δοκιμάζουν τα καινούρια τους αυτοκίνητα. Το ίδιο σκηνικό συνεχίστηκε και την Παρασκευή από το πρωί μέχρι το βράδυ. Οι Γερμανοί οδηγοί κανονίζουν κάθε χρόνο τις άδειές τους και μια βδομάδα μένουν στη Ν.Μάκρη και κάνουν όλη μέρα προπόνηση στην FRT. Απίστευτο για τα ελληνικά δεδομένα. Το πρόγραμμα συνεχίστηκε το Σάββατο μαζί με κάποιους Έλληνες να εμφανίζονται στην πίστα για τις δικές τους δοκιμές. Είχαμε την ευκαιρία να δούμε ολοκαίνουρια Mecatechνα τρέχουν στην πίστα μας σε χρόνους παρόμοιους με του πανευρωπαικού που είχε γίνει μερικά χρόνια πρίν. Τα προκριματικά ξεκίνησαν χαλαρά την Κυριακή το πρωί με αρκετό freepracticeγια όλους. Για μεγάλη μας έκπληξη το 1ο προκριματικό το πήρε ο Παπαδόπουλος με αρκετή διαφορά από τους επόμενους. Στο 2ο προκριματικό άρχισε η επίθεση από τους υπόλοιπους και ο Αλέξανδρος Ασλανίδης έκανε ένα γύρο παραπάνω και ήταν ο μόνος που μπήκε στους 23. Το 3ο προκριματικό το πήρε ο ReneRassμε ένα καλό 22αρι με πολύ κοντά πίσω του τον Παπαδόπουλο. Τρία προκριματικά, τρείς διαφορετικοί νικητές οπότε και η συνέχεια αναμενόταν ενδιαφέρουσα. Ο Β τελικός ξεκίνησε με τον γνωστό «μικρό» Σωτηρόπουλο να φεύγει μπροστά εκμεταλλευόμενος κάποια λάθη απειρίας των υπολοίπων αλλά ο ΜΠΑΜΠΗΣ τον ακολουθούσε συνεχώς με διαφορά από 10’’ – 1’’. Τελικά το αυτοκίνητο του Σωτηρόπουλου δεν άντεξε το ρυθμό του ΜΠΑΜΠΗ και ο ΜΠΑΜΠΗΣ έκανε την πολυπόθητη προσπέραση και ανέβηκε 1ος στο βάθρο του τελικού. Η εμφάνιση του Χατζόπουλου ήταν συγκλονιστική. Ο άνθρωπος έκανε τα πάντα σ’αυτόν τον αγώνα, παρέα με τους μηχανικούς του φυσικά. Ο Πιπέρογλου μετά από πολύ καιρό και με το χειρότερο στήσιμο που έχει φέρει μέχρι στιγμής στην πίστα ανέβηκε στην 3η θέση του βάθρου. Δαδίτσος, Βαγενάς και Καρδαρίδης είχαν τα θεματά τους και μεγάλη εμφάνιση μετά από 12ετή απουσία του…Κισιργιανόπουλου. Ωρα για τον Α τελικό που και αυτός όπως και ο Β ήταν 30 λεπτά. Ο Ασλανίδης έβαλε μπρός τον ASLAκινητήρα του και από την poleπήρε τη νίκη χωρίς καμιά ιδιαίτερη απειλή αλλά μόλις 1,3 μπροστά από τον Παπαδόπουλο που πάλεψε προφυλακτήρα με προφυλακτήρα με τον Rassμέχρι τη γραμμή του τερματισμού και πήρε τη 2η θέση με διαφορά μόλις 1,9. Πιο κάτω Κατσίκης, Σέρβος, Κωνσταντόπουλος στη δική τους μάχη. Ο Σέρβος έφτασε τον Κατσίκη για προσπέραση αλλά τον ακούμπησε και τον περίμενε να ξαναφύγει μπροστά και δεν πρόλαβε να τον ξαναπειλήσει μέχρι τον τερματισμό με μόνο 4’’ διαφορά. Ο Κωνσταντόπουλος όπως φάνηκε μετά ήταν κάπου μπρός η’ πίσω στον ίδιο γύρο αλλά έπεσε θύμα του ίδιου του σένσορά του που του έκλεψε 3 γύρους. Ο Αυστριακός ιδιοκτήτης της πίστας MoracGraz, Edwaldανανεωμένος από πέρσι έκανε έναν ήσυχο αγώνα και τερμάτισε μπροστά από τον Μπάκο που παραλίγο να τον περάσει και ο μπαμπάς Ασλανίδης με 5’’ διαφορά. Ο Gertτα έκανε μαντάρα στην αρχή, έσπασε την αεροτομή του και πεντάρι χωρίς αεροτομή δεν παίζει οπότε και βγήκε νωρίς. Ένας πολύ ωραίος αγώνας που θα τον θυμόμαστε μέχρι του χρόνου που θα ξαναγίνει. Ας ελπίσουμε ότι και άλλοι Έλληνες οδηγοί θα μπορέσουν να ακολουθήσουν αυτή την τόσο scaleκατηγορία. Είναι ότι πιο κοντινό στους 1/1 αγώνες αυτοκινήτου.