Πανελλήνιο πρωτάθλημα Large Scale 1ος
- Κατηγορία: FRT News
Ένα LARGE βάθρο..... με μεγάλη επιτυχία έγινε ο πρώτος αγώνας του πανελληνίου πρωταθλήματος Large Scale στην FRT με διαφορετική σχεδίαση ειδικά γι'αυτον τον αγώνα. Ο αγώνας ξεκίνησε απόγευμα για να μην έχουμε ιδιαίτερη ζέστη. Οι οδηγοί ενημερώθηκαν για το πρωτάθλημα, τους κανονισμούς τον τρόπο διεξαγωγής των αγώνων και ξεκινήσαμε χαλαρά το 1ο προκριματικό της νέας ελπιδοφόρας προσπάθειας να αναζωπυρώσουμε την πιο ταιριαστή κατηγορία στην πίστα μας. Όλοι οι συμμετέχοντες με καλή διάθεση ακολούθησαν κατα γράμμα τις οδηγίες της γραμματείας και πήραν εκκίνηση. Το 1ο προκριματικό κέρδισε ο Στέκας με το καινούριο του απόκτημα Genius με 2ο τον Κατσίκη με το παλιό fg του Στέκα. Ο Κωνσταντόπουλος με το πολύ δυνατό Harm του οδήγησε το προκριματικό μέχρι το 9ο λεπτό αλλά στο τέλος μικρολαθάκια τον άφησαν 3ο. Η έκπληξη ήταν ο Μπάκος με το 1ο Mecatech στην 4η θέση.Ακολούθησαν Ξυνιδάκης με λάθος ρύθμιση μισό γκάζι στο μοτέρ του, 6ος ο Δαδίτσος που είχε το ρυθμό για κάτι καλύτερο, 7 ο Αθανασόπουλος που έκανε οτι μπορούσε και μετά Αμάραντος, Παπαδόπουλος,Κοσμίδης και Σαρικτζόγλου με διάφορα μικροπροβλήματα. Στο 2ο προκριματικο ειχαμε αρκετές ανακατατάξεις με το mecatech του Παπαδόπουλου να κερδίζει 2ο τον Στεκα και 3ο τον πολυ ανεβασμένο Μπάκο που πήρε τη θέση μόλις 2 στροφές απο τον τερματισμό απο τον Κατσίκη. Σταθερός με μισό γκαζι ο Ξυνιδάκης 5ος. Το 3ο προκριματικό έκρινε όλες τις θέσεις της εκκίνησησης. Την pole πήρε ο Στέκας με 2ο τον Κατσίκη. Ξεκίνησαν τον τελικό χώρις λάθη κρατώντας τις θέσεις τους με τον Παπαδόπουλο 3ο να ψάχνει την κατάλληλη ευκαρία να ξεφύγει απο Μπακο, Ξυνιδακη, Δαδιτσο. Μετά απο μεγαλες μάχες και πολλές εναλλαγές όλων των θέσεων και κάποιες μικρές ποινές για αγωνιστικά ακουμπήματα ο Παπαδόπουλος ξεχώρισε και πήρε μια σχετικά εύκολη νίκη ο Στέκας 2ος με κάποιο στραβό ντιζάκι τιμονιού, ο Κατσίκης ήσυχα 3ος. Ο Δαδίτσος κυνήγησε αρκετά όλο τον αγώνα κι έμεινε μόλις 4ος εκτός βάθρου, ο Μπάκος έτρεξε σχεδόν όλο τον αγώνα χωρίς φίλτρο, ο Ξυνιδάκης ήταν κύριος στον τελικό και πάρα πολύ προσεκτικός στα ντουμπλαρίσματα, ο Κοσμίδης κέρδισε την κόντρα του με τον Σαικτζόγλου για την 7η και 8η θέση, ο Αμάραντος με αρκετές ατυχίες 9ος και ο νέος Αθανασόπουλος βρίσκει σιγά σιγά το ρυθμό του αγώνα. Ο Κωνσταντόπουλος δεν εκκίνησε. Συγχαρητήρια σε όλους για έναν εξαιρετικό αγώνα πειθαρχίας και συναγωνισμού, σε σοβαρό κλίμα ευγενής άμιλλας, χωρίς φωνές,τρακαρίσματα και όλων των λοιπών ειδών "καφριλίκια" . Με αυτό τον τρόπο θα ανέβουμε σίγουρα σε συμμετοχές και σε αγωνιστικό επίπεδο. Ο επόμενος αγώνας με ανανεωμένη σχεδίαση στα μέσα Σεπτέμβρη. Καλό καλοκαίρι σε όλους.
Η βαθμολογία
Παπαδόπουλος 100
Στέκας 98
Κατσίκης 97
Δαδίτσος 96
Μπάκος 95
Ξυνιδάκης 94
Κοσμίδης 93
Σαρικτζόγλου 92
Αμάραντος 91
Αθανασόπουλος 90
Κωνσταντόπουλος 89
Μετά απο πολλά χρόνια και απαίτηση πολλών αγωνιζομένων να δώσουμε την προσοχή που της αξίζει σε μια πολύ όμορφη και την πιο ρεαλιστική κατηγορία ο θεσμός του πανελληνίου πρωταθλήματος επιστρέφει στην καλύτερη πίστα για 1/5. Η πίστα FRT και το Fanatix Models διοργανώνουν το πανελλήνιο πρωτάθλημα 1/5 touring cars με 4 αγώνες απο τους οποίους θα μετρούν οι 3. Ελάχιστες συμμετοχές οι 10 οδηγοί(χωρίς τον ιδιοκτήτη ,τον πιστάρχη και υπαλλήλους του fanatix/frt). Κανονισμοί EFRA. Συμμετοχή 30 ευρώ. Μπορούν να πάρουν μέρος όσοι δεν έχουν οικονομικές εκκρεμότητες με το fanatix models και την πίστα. Το πρόγραμμα αγώνων υπάρχει ήδη στο ημερολόγιο. Γραμματεία - αλυτάρχης - τεχνικός έλεγχος Αγγελακόπουλος Φ. Ο αγώνας γίνεται μόνο αν συμπληρωθουν οι απαραίτητες συμμετοχές. Τρέχουν μόνο όσοι δηλώσουν και πληρώσουν έγκαιρα στο φυσικό κατάστημα fanatix μέχρι την Πέμπτη βράδυ πριν τον αγώνα(σε περίπτωση αναβολής το αντίτιμο της συμμετοχής επιστρέφεται). Συμμετοχές δεν θα γίνονται δεκτές μετά την Πέμπτη. Συμμετοχές,σειρές και ωράριο αγώνα θα ανακοινώνονται την Παρασκευή. Αν ακυρωθεί ένας αγώνας μετρούν και οι 3. Αν ακυρωθούν 2 αγώνες δεν υπάρχει πρωτάθλημα. Κάποιοι κανονισμοί μπορεί να τροποποιηθούν αν κριθεί απαραίτητο απο τη διοργάνωση. Ο αγώνας θα έχει 3 δεκάλεπτα προκριματικά μετρούν και τα 3 και Α τελικό 30 λεπτά(μέχρι 13 οδηγοί). Θα υπάρχουν κύπελλα μεγέθους 1/5 για τους 3 πρώτους κάθε τελικού και ετήσια απονομή των τριών πρωταθλητών. Αν υπάρχουν απορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο της κατηγορίας Αγγελακόπουλο στο fanatix και για τις προδιαγραφές των αυτοκινήτων διαβάστε το efra book. Το ζητήσατε, ελπίζουμε να φανούμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης σας.